sobota, 13 sierpnia 2011

Strój (niekoniecznie) roboczy :)

Kombinezon jest niewątpliwie must have' em tego sezonu! Sieciówki oferują nam różne modele od sportowych po eleganckie. Korzystając z trwających jeszcze wyprzedaży, można znaleźć ciekawy fason w okazyjnej cenie:)

Osobiście nie do końca byłam przekonana do kombinezonów, do póki nie zobaczyłam i przymierzyłam czarnego kombinezonu marki Amisu. Zachwycił mnie tak bardzo, że powędrowałam z nim do kasy (cena również była zachwycająca 39,90 zł) :) Jest odpowiedni na wiele okazji, w połączeniu ze złota biżuterią doskonale sprawdzi się na eleganckie wyjścia, po dodaniu marynarki ( biała! lub różowa!) stworzymy idealny zestaw do pracy lub na randkę, a dodatkowo uzyskamy modne zestawienie kolorów. Połączenie bieli i czerni to hit zbliżającego się sezonu! W szafach mamy wszystko, aby podążać za  tym trendem. Nie bójmy sie łączyć:) W grę wchodzi zarówno kontrast kolorów jak i kontrast tkanin.

Wracając do kombinezonów, Angelikę zafascynował kombinezon maxi w drobne kwiatuszki. Po dodaniu koturnów, korali z tkaniny w podobnym motywie i okularów typu ray ban otrzymałyśmy weekendowy look :) który sprawdzi się podczas wypadu za miasto, czy zakupów z przyjaciółką. Dodatkowo stylizacja wygląda bardzo dziewczęco, choć ja dostrzegam w niej pewną zadziorność :)




Zdjęcia wykonał - Jonny_Chemical
Angelika:
  • Kombinezon - H&M
  • Korale- Pamiątka z podróży
  • Koturny, okulary- Bazarek
Kamila:
  • Kombinezon- Amisu ( New Yorker)
  • Kolczyki - Diva
  • Bransoletki- Diva
  • Buty- Deichmann

1 komentarz: