sobota, 10 września 2011

Wdzianko Misia Paddingtona :)

Gdy zaczyna robić się zimno, a słońce traci swoją siłę grzewczą czas pomyśleć o płaszczu na jesień :) My stawiamy na budrysówkę! Jest to absolutny musthave jesienno-zimowego sezonu. Sieciówki oferują nam różne wersje tego modelu od typowo sportowych kurtek po casualowe płaszcze :) Kurtki typu budrysówka zyskały popularność po II wojnie światowej, są typowym przykładem odzieży typu unisex. Mi najbardziej podoba się w nich zapięcie w formie pętli zakładanych na drewniane kołeczki. Dlatego będzie to mój cel, na najbliższy shopping :) Podobne wdzianko lansuje już od wielu lat miś Paddington :)

Dodatkowo przedstawiamy wam botki, trochę w stylu dziewczyny drwala, które powinny ocieplić jesienne dni. Mile wskazane łączenie z futrzanymi kamizelkami, długimi swetrami z warkoczami. Ja jestem nimi oczarowana :) Kojarzą mi się z norweskim stylem :)







1 komentarz: