niedziela, 2 czerwca 2013

Awokado dla pięknych włosów

Ostatnio w jednym z kobiecych pisemek natknęłam się na przepis na maskę odżywczą do włosów z awokado. Ponieważ moje włosy ostatnio są w nie najlepszej kondycji postanowiłam ją przetestować na sobie. Za maseczką z awokado przemawiają kwasy omega ( które znajdują się w awokado), które pomagają odbudować i wzmocnić zniszczone włosy. Maseczka powinna poprawić kondycję włosów, nadać im blask oraz nawilżyć. W takim razie do dzieła, przekonamy się czy to na prawdę działa.



Maska z awokado do włosów
  •  1 średnie awokado

  • 3 łyżki oliwy z oliwek ( z pierwszego tłoczenia)

  • 1/2 cytryny


Przygotowanie
  • Awokado należy przekroić na pół, wyjąć pestkę, następnie wydrążyć łyżką miąższ.
  • Miąższ połączyć z oliwą z oliwek oraz wyciśniętym sokiem z cytryny dokładnie rozdrobnić (ja użyłam blendera - dzięki czemu uzyskałam pożądaną konsystencję)



  • Tak przygotowaną maskę nałożyć na całą długość zwilżonych włosów, owinąć folią, następnie ręcznikiem. Maskę trzymać przez ok. 1 h i delektować się cudownym zapachem awokado :)
  • Maskę dokładnie spłukać i cieszyć się z odżywionych włosów :)


Zrobione :) teraz tylko godzina relaksu i będę mogła ocenić efekt.


Tadam:) Włosy lśniące, gładkie w dotyku, przyjemnie puszyste i ten zapach :) Na pewno powtórzę, moje włosy potrzebują jeszcze wiele pracy i czułości aby odzyskać dobrą kondycję :)
Tylko następnym razem dodam do maseczki żółtko lub odżywkę do włosów aby poprawić jej konsystencję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz