sobota, 1 czerwca 2013

Zapach lata

Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego postanowiłam podzielić się z wami moimi ulubionymi zapachami na upalne dni. Od dawna jestem wierna francuskiej marce Yves Rocher, najczęściej wybieram produkty z serii Plaisirs Nature. Zachwyca mnie ich apatyczny zapach!

Moim faworytem jest woda toaletowa  Malina z upraw Bio dostępna w dwóch pojemnościach 


Na wieczór zazwyczaj wybieram wodę toaletową Kokos z Malezji o subtelnym zapachu
słodkiego kokosa.


Warto zwrócić uwagę na nowe zapachy wód toaletowych z edycji limitowanej Mango-Marakuja o przyjemnym orzeźwiającym zapachu...
...oraz Owoce leśnektóre urzekły mnie swoim słodkim zapachem i zabrałam je do domu :)


Jest jeszcze jeden zapach, który idealnie komponuje się z letnimi stylizacjami...

1 komentarz: