czwartek, 22 sierpnia 2013

Autumn is coming

Moje drogie, końcówka sierpnia to czas kiedy w sieciówkach pojawiają się nowe kolekcje jesienno-zimowe. Przeglądając wystawy sklepowe oraz strony internetowe stwierdzam,że tej jesieni modne będą bluzki z przeróżnymi, dużymi nadrukami (najczęściej pojawiają się motywy zwierzęce), biele, zielenie, szarości, czerwienie.Co ja wam tu będę więcej pisać, zobaczcie poprostu co proponują nasze, jakże wspaniałe, sieciówki :)


Pull&Bear / pullandbear.com


H&M / hm.com

H&M / hm.com


Pull&Bear / pullandbear.com


Pull&Bear / pullandbear.com

Butik / ebutik.pl

Butik / ebutik.pl

Butik / ebutik.pl


Cropp / sklep.cropp.com

Cropp / sklep.cropp.com

Cropp / sklep.cropp.com



House / sklep.house.pl

House / sklep.house.pl

Co myślicie? :)

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ta spódniczka z pull&bear ;) Ja już z nowej kolekcji kupiłam podobną czerwoną :D tutaj jest: http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pullandbearpl/pl/pullandbear/29024/2969037/SPODNICA%2BZ%2BASYMETRYCZNYM%2BBRZEGIEM
    czekam na nowy post :)
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza bluzka/bluza jest cudowna <3

    domyca.com

    OdpowiedzUsuń