czwartek, 15 sierpnia 2013

Bunt de luxe!

Co w tym sezonie będzie modne? Światowi projektanci prezentują właśnie swoje kolekcje, nad którymi pieczołowicie pracowali w ostatnim czasie, dbając o każdy detal proponowanych ubrań. Czy to nie jest przypadkiem już ten moment, kiedy modne jest wszystko? I tylko od nas zależy w jaki sposób zinterpretujemy trendy lansowane przez znane domy mody? Marc Jacobs twierdzi, że dotychczasowe rozumienie pojęcia "trendów" umarło, nie jest w dobrym tonie ślepe podążanie za trendami. Dziś to my powinniśmy wybrać co jest dla nas modne, odnaleźć swój własny styl, kierując się gustem, poczuciem smaku i dopasowaniem stroju do sylwetki. Właśnie dopasowanie stroju do sylwetki moim zdaniem jest w tym wszystkim najważniejsze. Na pewno każda z nas ma w swojej szafie ubrania niemalże skrojone na miarę, które dają nam komfort noszenia, idealnie leżą, nie obnażają wad sylwetki i w których zawsze wyglądamy dobrze. Za pewne macie również ubrania, które kupiłyście w pogoni za trendami, jednak macie poczucie, że nie do końca do was pasują. Mi również zdarza się ponieść emocjom :) I kupuję coś, co podoba mi się tylko w sklepie, bo okazuje się, że noszenie "tego szałowego elementu garderoby" krępuje mnie. Nie jestem zwolenniczką spodni z niskim stanem, jednak mam w swojej kolekcji 2 pary, które kupiłam bo podobał mi się ich wzór. Bardzo rzadko je noszę, bo najzwyklej w świecie są niewygodne. Chociaż temat doboru idealnych jeansów to dobry materiał na osobny post, bo ciężko jest mi dobrać spodnie z odpowiednim stanem :)
Ale wracając do tematu "trendów" warto zastanowić się nad swoim stylem, i dostosować garderobę do siebie. Bardzo cienka jest granica między "stylizacją wynikającą z umiłowania mody" a "przebraniem". Dlatego życzymy wam i sobie na nowy sezon, przemyślanych zakupów i stworzenia garderoby idealnie dopasowanej do was, waszego stylu, sylwetki i gustu :)

Tymczasem przedstawiamy wam nasz pomysł na koronkową spódnicę. Z tego miejsca muszę przyznać, że mam słabość do koronek, tiulu i innych zwiewnych tkanin. Dlatego mam ich sporą kolekcję, dziś przedstawiam wam spódnicę z Reserved. Przez mojego tatę nazwana komunijną :) Dlatego, żeby nie było za bardzo "komunijnie" zestawiłyśmy ją z wyrazistymi dodatkami.
Bunt w stylu de luxe.

Ramoneska- allegro.pl
Top- Bershka
Spódnica- Reserved
Buty- allegro.pl
(Moja zdobycz, cena: 25 zł, i jak na taką cenę są solidnie wykonane i stabilne)
Torebka- No Name
Zegarek- Parfois
Kolczyki- Prezent












8 komentarzy:

  1. Wow, wyglądasz rewelacyjnie :) szczególnie do gustu przypadła mi spódniczka, jest urocza <3 i buty, robią wrażenie :)) całość jak najbardziej mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, romantycznie, dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia i cudowne buciki!
    wydaje mi sie, ze zyjemy w epoce gdzie wszystko jest modne :) z tym ze zalezy co sie z czym zgra..

    pozdrawiam
    Domyca
    www.domyca.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczny duet czerń i biel....
    Świetnie :3
    torebka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie klasyczne połączenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Torebka jest prześliczna! ;D

    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice!
    I like your shoes!

    xx

    Alina
    wavystyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń