niedziela, 18 sierpnia 2013

Glam rock.

Tak jak napisała Kama w poprzednim poście "to my powinnyśmy wybierać to, co jest dla nas modne i powinnyśmy odnaleźć swój własny styl". Muszę przyznać,że kieruję się tą zasadą. Wybieram to co mi się podoba i to w czym czuję się wygodnie, a przy okazji ładnie i wyjątkowo :) Moja stylizacja opiera się właśnie na wygodzie i nutce rockowego stylu :) Czarne spodnie rurki zestawiłam z czarną koszulą ze złotymi elementami i koronkową wstawką oraz dżinsową kurtką. Do tego dobrałam czarne balerinki ze złotymi noskami i czarne bransoletki. Co myślicie o takim zestawie? :)


Kurtka - second hand
Koszula - lokalny sklep
Spodnie - New Yorker
Buty - lokalny sklep
Bransoletki - no name











9 komentarzy:

  1. super :) świetne buciki :)
    pozdrawiam :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są super a całość wyszła bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są rewelacyjne! bardzo ładne zestawy!

    dodajemy sie do obserwowanych tu i na fb? https://www.facebook.com/pages/FlashingDiamondspl/173322359513117?ref=hl :)


    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się ze słowami koleżanki. moda to nowatorstwo i zabawa, a nie tylko trendy i projektanci... :)

    według mnie wyglądasz bardzo fajnie :)

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja biała skóra komponuje się z tym zestawem idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :)
    Obserwujemy i dodajemy do ulubionych na Modnej Polce :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń