niedziela, 11 sierpnia 2013

Na górze róże

Dzień idealny :) słoneczny, ciepły i spędzony w gronie najbliższych.Wymarzona niedziela! Może właśnie dlatego dzisiejszy zestaw to połączenie pastelowych kolorów. Powtarzając słowa znanej rymowanki
z dzieciństwa na górze róże czyli różowa marynarka, na dole zamiast fiołków mamy niezapominajki
(to też kwiatki :) od jeansów w kolorze baby blue po szpilki :) Do tego mój ulubiony ostatnio naszyjnik w kilku odcieniach niebieskiego, srebra i bieli.
Nie bez głębszego sensu odniosłam się do słów tego zabawnego wierszyka, gdyż dzisiejszy dzień przywołał wiele dziecięcych wspomnień. Wspomnień tak intensywnych jak zapach Chanel N° 5 :) Dobrze jest tak czasem powspominać, wówczas życie wydaje się niejako prostsze :)Miłego wieczoru kochani :* 

Marynarka - No Name
Bluzka - No Name
Spodnie - No Name
Szpilki - Deichmann
Naszyjnik - Diva








Jak widzicie mój dzisiejszy zestaw to w dużej części ubrania z lokalnych sklepów, nie opatrzone żadną znaną metką :) Można? Można :)

7 komentarzy:

  1. Oczywiście, że można. Ja rzadko nosze ubrania znanych marek :) Sliczny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie :) Masz rację, marka ma najmniejsze znaczenie :) Ważne aby dobrze się czuć w danej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja :) uwielbiam pastelowe kolorki :)
    pozdrawiam :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor Twoich szpileczek jest boski! :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pastele! I oczywiście że można bez znanych metek! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już pisałam na Modnej Polce masz świetne wyczucie stylu, dlatego również obserwuje Twój blog i na pewno będę tu często zaglądać ;)) w wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń