czwartek, 8 sierpnia 2013

Porcelain Valentino!

Na pewno już wspominałam wam o moim umiłowaniu do zestawienia kolorów bieli ze wszystkimi odcieniami niebieskiego. Musiałam o tym wspomnieć przy stylizacji Angeliki :) Jest jeszcze jedna rzecz, która zachwyca mnie nie mniej :) Porcelana angielska i fajanse z Delft. Od dawna moim marzeniem jest zastawa stołowa w te przepiękne wzory, jednak jak na razie jest dla mnie nie osiągalna :) Ale kiedyś na pewno będzie moja :)
Ku mojemu zachwytowi spora część jesienno-zimowej kolekcji Valentino lansuje sukienki z tkanin nadrukowanych jak porcelana. Jestem oczarowana :) Modelki na pokazie nowej kolekcji Valentino wyglądały jak porcelanowe lalki, dominowały jedwabne i koronkowe sukienki oraz obowiązkowo kołnierzyki.










Wyszukałam dla was i dla siebie kilka podobnych sukienek o nieco przyjemniejszej cenie :)

Zara
New Look

New Look

New Look
New Look
Zalando

Zalando

6 komentarzy:

  1. uwielbiam sukienki Va;entino ;) świetny blo :) obserwuję :*
    What is in the hat? modowy blog :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ,,porcelanowy trend'' ;) Trudno jest trafić na coś ładnego w tym stylu w sieciówkach ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnio podobną kolekcje i muszę przyznać że się zakochałam i będę poszukiwać czegoś dla siebie z "porcelanowego trendu" :-)

    Oczywiście dołączam do grona obserwatorów. :-)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  4. To również nasz ulubiony trend :) nie tylko na filiżankach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka z Zary i ostatnia z Zelando podbiła moje serce :)) piękne połączenie bieli z niebieskim <3

    OdpowiedzUsuń